sunnuntai 4. joulukuuta 2016

Joulukuun neljäs

Tiedättekö sen tunteen, kun kadotat herkkureseptin ja et enää löydä sitä? Minulla kävi nyt näin. Olen yrittänyt koko aamupäivän löytää erästä glögijuustokakkua, joka oli ihan täydellinen vaniljaisine täytteineen piparipohjan kruunaten koko komeuden. Kuulostaako tutulta? Varmasti, mutta kun kerran löytää luotto-ohjeen, niin en viitsisi lähteä kokeilemaan summanmutikassa mitään uutta.

Tämän vuoksi kirjoitan aina reseptit ylös. En luota teknologiaan, koska jos ohje on löytynyt blogista, voi se kyseinen blogipostaus olla poistettu tai että se kyseinen blogi on kadonnut bittiavaruuteen. En tiedä mitä tässä nyt on käynyt, mutta pieni suru on puserossa. Minulla on hurjasti kaikkia ohjeita niin täällä Kuopiossa kuin kotikotonakin. Osa sellaisia, joita en ole koskaan kirjoituksen jälkeen toteuttanutkaan, osa sellasia jotka ovat melkein kokivat syömisen.

Olen googletellut hakamerkeissä sanoja, monella eri väännelmällä ja selannut hakutuloksia (tiedät että olet pulassa kun painat "seuraava" ja löydät itsesi toiselta hakutulossivulta). Mutta ei, ei. Olin jo niin kaukana, ettei google enää tarjonnut mitään järkevää hakutulosta.

Vedän syvään henkeä ja yritän vielä kerran. Minä haluan sen löytää, se on kuin täydellisyys, en voi sitä kadottaa. Muistan että tein kakun Guillaumen luona viime jouluna, olisinkohan ottanut siitä screenshottia? *viisi minuuttia myöhemmin* Selaan screenhottejani, jotka olen tallettanut vanhasta puhelimestani tietokoneelle. Pieni hikikarpalo vierähtää otsalleni kun saavutin kuvat "2015_12_22". Voisiko tämä olla... ei... apua... KYLLÄ!!! Löysin ohjeeni. Olen onnellinen. Taustalla soi " Christmas Time" ja tämä tyttö voi lähteä kauppaan täydellisen juustokakun ostoslistan kanssa.
15350702_10207945237294852_557741710589934573_n
Tämän blogipostauksen loppu oli yllätys minulle, kaikki tapahtui tämän aikana kun kirjoitin tätä. Koska nyt tämän löysin ja tein tästä vielä postauksenkin, seuraavana onkin luvassa sitten tämän täydellisen glögijuustokakun ohje teillekin. Mutta ennen sitä, juoksujalkaan kauppaan ja palataan asiaan pian,
bisous!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihmisiä kiinnostaneet kirjoitukset