maanantai 29. syyskuuta 2014

Aurinko se paistaa risukasaankin

Viikko jälleen mennyt. Miten tää aika meneekin näin nopeasti, en ymmärrä. Vastahan Pariisin reissuun oli yli kuukausi ja nyt siihen on enää KOLME kokonaista päivää!! I'm so happy.
Viime viikossa on mun elämä saanut uuden kulkusuunnan, mä olen löytänyt kavereita! Viime lauantaina muhun otti eräs opiskelija täältä yhteyttä ja nähtiinkin samana iltana. Käytiin hänen kanssa ensin mäkkärissä jäätelöllä ja siitä suunnattiin pyörähtämään baarissa. Otin kirsikkaolutta ja uskokaa tai älkää, NAM! Toisen kaverin löysin myös netistä ja hän on myöskin opiskelija täällä.



 Lauantaina kävin ensimmäisenä (mä en oo kertonut mun blogista ja nää nimiasiat menee vähän, et en tiiä XD) A:n kanssa teellä, toi bubble tea oli kyllä hyvää! Sen jälkeen kierreltiin Metziä, käytiin tollaisessa über söpössä kaupassa ja juteltiin. Sen jälkeen näin Guillaumea ja käytiin katsomassa Sin City elokuvateatterissa. Se oli hyvä leffa (Joseph Gordon-Levitt, no words needed), 3D tosin otti vähän silmiin kun piti keskittyä niin paljon ja oltiin vähän liian kaukana, joten se kunnon fiilis jäi vähän vajaaksi. Kaikin puolin viime viikko meni hyvin ja mun fiilikset on kohonnut aika lailla nyt tänä aikana, johtuen juuri siitä, et mä en koe olevani enää yksinäinen. Eihän niitä kavereita paljoa ole, mutta eiköhän se tästä lähde sujumaan.
Sunnuntaina nuorin tyttö juoksi mun huoneeseen tullessaan kotiin ja huusi HANNAA, HANNAA TU ES OU?? ja ojensi tän mulle sanoen, että tää on mulle. Mun sydän suli, se oli niin söpöä.
Moix kaikille täältä Ranskanmaalta! Mut ei, en ole surullinen niin kuin kuva antaa olettaa, piti vain pakollinen naamanvääntely tehdä johonkin suuntaan.

Huomenna käyn ostamassa jotain kivaa Pariisiin, alan suunnittelemaan mitä mä sinne otan mukaan, iloitsen, lagailen menemään ja koitan edistyä ranskan kanssa. Oon mä kehittynyt, mutta edelleen olen aika toivoton tapaus. Mun kielikurssikin on mitä on, pääsen sinne kerran viikossa, jes.

Mutta, nähdellään!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Ihmisiä kiinnostaneet kirjoitukset